lørdag 20. juli 2013

17.07 Myr og vann








I en liten pause på jobben i dag fikk en av mine kollegaer, som hadde med seg sine to barn hilse på Petra. Hun var som vanlig helt overlykkelig over å få hilse på folk. Så prøvde jeg fremmadsending på matskål, hvor Petra måtte løpe mellom de tre fremmede, - noe hun klarte utmerket.

På kvelden gikk turen til et spennende myrvann hvor jeg møtte et par treningskompiser. Lufta Petra litt først; - så fikk hun ligge i bilen mens vi tok en tur til vannet 1 km unna og hadde en helt herlig vanntrening. Jeg har vel sagt det før, - sommer er topp!

Vi la ut noen områder, for så å gå rundt vannet og sende. Jeg var veldig fornøyd med at Carmen hadde mange rette utganger i vannet. Dessuten var hun ganske så styrbar.

Vi avslutta med å stå på hver vår side av vannet og kaste markeringer.

Ellers må jeg si at jeg synes jeg hadde den mest normale bekledningen i kveld, sammenligna med mine treningskompiser!

2 kommentarer: