lørdag 20. juli 2013

15.07 Hyttetur






Det ble tur til familiehytta i dag for å hilse på broren min med femåringen og sambo. Siden også noen av samboerens familie var på besøk - med hund, var det mye å forholde seg til for Carmen og Petra.

Var spent på hvordan det skulle gå, både med den aktive femåringen og en ukjent hund, men det gikk veldig fint.

Petra fikk være inne i en inngjerding av kompostgrinder hvor hun hadde både griseøre og tyggeben. Carmen var bundet til stolen min. Og den andre hunden, en sort elghund stod bundet litt lengre bort.

Synes alle de firbente oppførte seg veldig fint. Og at det var slitsomt for mine to, var det ingen tvil om. Ikke noe slitsomt fysisk, selvsagt, men veldig slitsomt mentalt. Så de sovna etter hvert, og var også veldig slitne når vi kom hjem.

Ellers kan jeg melde at Petra mista sin første hjørnetann i dag. Begge nede har vært løs noen dager og de nye kommet ganske langt ut, så jeg har venta på at melketennene skulle gi tapt.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar