søndag 14. juli 2013

14.07 Fot







Ikke fullt så varmt i dag, og bedre for de firbente. Ja, faktisk synes jeg det beste været er rundt 20 grader og lett overskua. Sånn er det, når en har en hobby som jeg har, og ikke bruker tida på stranda eller i en solseng på terrassen.

Petra og jeg tok en tur i skogen. Først fikk hun gå fot den lille strekningen til skogen, før hun fikk løpe litt løs. Så fikk hun litt dirigeringstrening på matskåler. Så var det å gå fot hjem. Er veldig fornøyd med denne forsiktige starten på fot-trening. Mye hyggeligere å gå disse korte strekningen på denne måten enn med halsbånd og kobbel.

Etter sykkelturen med Carmen fikk Petra være med til den store plenen på UMB. Jeg la meg ned i skyggen og hun fikk slappe av ved siden av meg. Da hun sovna dro vi hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar