lørdag 12. mai 2012

09.05 Københavntur uten Carmen



I løpet av dette semesteret er jeg faktisk til sammen av gårde på reise med jobben 25 dager, hvorav 12 netter på hotell. Kun ved et par anledninger behøver jeg hjelp til pass av Carmen, alle de andre gangene kan hun være med på hotell.

Nå var det utenlandstur på agendaen, så da fikk hun være igjen hos en kollega av meg med en jaktlabb på et år. Carmen ble avlevert hos familien i går kveld, faktisk og skulle altså være der ca et døgn.

Ikke bare var det praktisk å kunne sette igjen Carmen like borti "nabolaget", men hun fikk jo full uttelling. Være sammen med jaktlabb-venninnen hele dagen, få være med mannen i huset op jobb og treffe ukjente hunder, Og ikke minst være sammen med barna.


Carmen storkoste seg tydeligvis med alt sammen. Tror hun var bare glad til at jeg tok en tur til København. Da jeg kom og hentet henne så jeg på hele kroppsspråket hennes at hun virkelig trivdes. Og for nte gang tenker jeg at det må bli en hund til i husholdet, så hun kan få en artsfrende i hverdagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar