tirsdag 22. mai 2012

20.05 Oppdagelsesferd






Det tar tid å finne ute av hva slags terreng som er fint å trene i. En må jo nemlig ut og gå… Noe som ser fint ut på avstand kan vise seg ikke fullt så bra når en kommer dit. Og akkurat den erfaringen hadde jeg i dag.

Jeg har lenge gått og sett på en kabelgate på avstand, og i dag pakka jeg sekken med både vilt og dummyer og la i vei med Carmen. Det viste seg at selv om vegetasjonen ikke var så høy, var underlaget særdeles vanskelig å gå på. Det var en nettverk av bekker og grøfter. I tillegg var det lavt buskas, råtne grener, masse vissent gress og steiner.

En nærmest umulig oppgave å gå i rett linje, med andre ord. Og det var jo rette linjer jeg hadde tenkt å trene.

Vel, om ikke annet fikk vi litt trim, både Carmen og jeg, der vi baksa oss fram i terrenget. Så fikk hun hente både fasan og and.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar