søndag 6. mai 2012

03.05 Firkant med terrengskifte



Dagens NLM-trening ble avlyst, så da ble det isteden sykkeltur, med litt apportering inkludert.

I grunn var jeg litt nysgjerrig på en kabelgate jeg har sett når jeg har sykla tur med Carmen. Dermed ble sykkelkurven fylt opp med vest og dummyer, og på vei hjemover tok vi altså et stopp innom skogen.

Hadde i utgangspunktet en intensjon om å få trent firkanten slik vi har lært den av Birgitta. Men, fant ut at jeg hadde feil skotøy for noen lengre ekspedisjon i området, det var nemlig behov for gummistøvler (og det er jo ikke DET jeg har på meg når jeg sykler!).

Ellers er det også helt klart en utfordring dette med for tett skog. Greit nok at en skal få til terrengskifte i firkanten, men en MÅ jo liksom kunne se hunden, da, skal det være noen vits. Jeg fikk ikke ”forska” ferdig, og må helt klart ta meg en tur en dag uten sykkel og med støvler.

Carmen syntes nok dessuten det var litt slitsomt å skulle løpe av gårde og apportere underveis i løpeturen, hun burde vel fått hvilt seg litt først. Men, om ikke annet fikk jeg sett litt nærmere på terrenget.

Så, en annen gang blir det ikke kombinasjonen sykkeltur og apportering med lange avstander!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar