søndag 19. april 2020

19.04 Peder har utvidet bekjentskapkretsen sin

















Jeg ble jo veldig optimistisk etter Peders sovemodus igår, men idag arta formiddagen seg helt annerledes - med masse aktivitet, uro og diverse tissepauser.

Jeg grubler jo litt på hvordan jeg skal legge opp formiddagen imorgen, når jeg altså skal i gang med jobben. Kanskje vil det funke bedre å ha hundene på kjøkkenet enn på hunderommet. Kjøkkenet er jo et veldig hyggelig rom å være på siden alle måltidene serveres der :-)

Etter skogtur og sykkeltur dro Peder og jeg på besøk i nabolaget. Peder fikk dermed utvida bekjentskapkretsen sin med et par ikke-labradorer i nabolaget og eierne deres. Og storkoste seg i den store hagen.


For øvrig er jeg i gang med å bruke webkamera i bilen til hjelp når det gjelder hvordan Oeder har det i bilburet. Da kan jeg observere hva han driver med bak der når jeg har stoppa bilen, uten å snu meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar