torsdag 6. mars 2014

28.02 På Sverige-tur




Ved lunsjtider i dag gikk ferden sørover. Vi var to stk med hver vår unge hund som hadde meldt oss på kurs. Og vi dro faktisk helt til Skåne!

Omsider skulle jeg altså gå på kurs med Petra. Ellers har jeg nemlig ikke vært heldig med kursene denne våren. Ett kurs ble avlyst pga av snø, så var det ett som bare var for Golden, og ett som er akkurat mens jeg er på ferie. Videre var det ett hvor jeg ikke kom med pga mange påmeldte, og ett det ikke ble noe av pga få på meldte.

På kurs med Petra… må innrømme at det kjentes ganske så skummelt, og jeg kjente at jeg ikke helt visste hva jeg gikk til.

Vel, med noen stopp underveis var vi framme i 21-tida. Siden det ikke var lov med hunder inn på Kvarnhuset Bed&Breakfast, måtte hundene tilbringe natten i bilen. Jeg var litt spent på akkurat det, siden jeg aldri tidligere har hatt noen av mine hunder i bil over natta.

Heldigvis var de jo to til å holde hverandre selskap.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar