torsdag 8. august 2013

01.08 På tur til Sverige








Vi starta ferden rett fra jobb i dag og var to stk som dro av gårde østover. I tillegg til Carmen og Petra, hadde jeg altså med Taiga og hennes eier i bilen.

Siden vi tidligere har erfart at de to valpene herjer i bilburet, fikk gjestehunden Taiga ligge på gulvet ved eierens føtter, mens mine to slappa av i bilburet. Ble imponert over lille Taiga som tålmodig krølla seg sammen på gulvet og sov nesten hele veien.

Vi var framme litt over kl 22 hos Karina og Håkan hvor passasjeren min skulle bo i lavo. Flere med campingvogn hadde også ”slått leir” på jordet hos dem.



For min del gikk turen videre til et overnattingssted en mils vei unna. En rød stuga på en gård, hvor vi har hele huset for oss selv.

Med unntak av en særdeles bratt trapp opp til soverommet i andre etasje, og det faktum at det var elektriske gjerder til hestebeitene overalt, er det et supert sted å overnatte.

Petra klarte å komme seg opp trappa, men jeg måtte bære henne ned.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar