tirsdag 3. september 2013

30.08 På tur til Trondheim




I dag var det tidlig start med å få avlevert lille Petra til hundevakten (og dagens bilde er det nettopp hundevakt Kari som har tatt av Emma og Petra). Jeg fant nemlig ut at det ble litt mye å ha henne med på jaktprøve-helg til Trondheim. Vi skulle jo reise to stk i lag, og ha to voksne hunder i bilburet. Lille terror-Petra ville kunne være litt irriterende ovenfor de voksne. Og de trenge all søvn og ro som kunne oppdrives innfor prøva. Så fikk jeg dessuten mulighet til å konsentrere meg fullt og helt om Carmen. OG sikkert en god erfaring for Petra å få være et annet sted enn hos meg, - tror jeg.

Petra ble avlevert på morgenen. Så var det en tur på jobb, før jeg ved lunsjtider dro av gårde, plukka opp reisefølget og fortsatte mot Trondheim.

Med litt stopp underveis, var vi framme i 22-tida på campinghytta vi hadde leid. Ikke så mye annet å gjøre enn å pakke ut og komme seg i seng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar