mandag 23. september 2013

19.09 Ikke alle treninger er bra treninger…





Turen gikk til Maridalen i dag for fellestrening med EK-gjengen. Jeg dro litt tidlig, så jeg først kunne gå rundt på et jorde og trene fot og sitt og bli med Petra.

Så kom de andre, og jammen var vi så heldige at vi også hadde fått med oss en medhjelper.

Det var lagt ut noen områder. Så gikk vi på linje og det gikk markeringer i noe buskas på venstre side.

Carmen var veldig av i dag. Én ting er at hun kan være ulydig når jeg prøver å styre henne fordi hun tror hun vet best selv hvor apportene er. Men, i dag var hun opphengt i noen lukter eller hva hun drev med, så hun var liksom uinteressert i mine stopp og tegn. Ganske så frustrerende!

Vi hadde også noen veldig vanskelige markeringer hvor de måtte forsere noe skikkelig tett terreng. Carmen som vanligvis markerer bra var skikkelig på bærtur her.

På slutten hadde vi en drive med påfølgende ettersøk. Det var etter hvert blitt ganske mørkt, -vi trente faktisk i månelys på slutten!

Hm… Ikke alle treninger er like bra. Selv om opplegget var topp i dag, funka Carmen rett og slett ikke. Uten at jeg har noen forklaring på årsaken til det. Men, sånn er det vel å jobbe med levende vesener, - at det går både opp og ned….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar