torsdag 10. juli 2014

04.07 På tur til kenneltreff



Tid for det årvisse kenneltreffet med Thorsvi. Jeg er heldig som har så fantastiske oppdrettere, som blant annet år etter år organiserer dette flotte treffet, i tillegg til alt det andre de lager til for oss valpekjøpere!

Som vanlig skulle vi bo på Herrfallet i fine hytter, og jeg starta på ferden fra Norge i 12-tida. Det ble litt tid til å komme på plass med bagasje, sette opp hundebur og få lufta de firbente før middagen.

Til Petra hadde jeg tatt med meg det digre hundeburet mitt. Hun blir jo bare observatør denne helgen, det er Carmen som skal gå på kurs. Så, for at det skal være litt mer behagelig å være alene på hytta, og for at hun ikke skal få ødelagt noe, blir det altså å være i det store hundeburet for henne, mens vi andre er ute i terrenget.

Superhyggelig å treffe igjen kjente og også hilse på nye “Thorvianere”.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar