søndag 27. april 2014

25.04 Sykkeltur



I dag fikk Petra være med på kontoret. Siden bilen min skulle til dekkskift, hadde jeg ikke mulighet for å kunne kjøre hjem på kort varsel. Altså hvis jeg skulle observere at hun begynte med noen ødeleggelser.

Petra var om mulig enda flinkere kontorhund enn tidligere. Stort sett lå hun bare og sov.

På ettermiddagen tok jeg fram sykkelen. Den har riktignok fortsatt piggdekkene på (de blir skifta til uka), men jeg hadde så lyst på en sykkeltur.

Tok med begge to, og ble litt skuffa over at Petra løp så langt ut til siden som hun gjorde. Det ser ut som jeg må bruke tid på å sykle med én og én, og lære Petra til å bli fortrolig med å løpe tettere inntil sykkelen. Altså før jeg kan ta med begge to på sykkeltur.

Petra er for øvrig bemerkelsesverdig rolig innendørs om dagen. Er litt spent på om det er et “løpetidsfenomen” eller om det varer ved når løpetida er over….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar