søndag 24. november 2013

21.11 Halltrening




Nok den dag med Petra hos hundevakt, og dermed en tilfreds hund etter opplevelsene i løpet av dagen. Men, ikke så sliten som i går.

Det ble en økt med løse hunder på jordet før Carmen fikk sin løpetur i mørket ved siden av sykkelen. Og så gikk ferden til hallen for innetrening.

Prøvde noe helt nytt i dag - tok med begge hundene ut av bilen og til ”sitteplassen” i hallen. Begge fikk sitte pent ved stolsekken før vi starta treningen. Og så bandt jeg den ene til stolsekken mens jeg trente fot og sitt og bli med den andre. Det var for det meste Petra som fikk trening, men hun fikk også erfare og sitte og se på mens jeg gikk med Carmen. Og det klarte hun faktisk helt greit.

På slutten fikk Petra vente i bilen mens Carmen og jeg ble med på en kort økt med apportering. Fremmadsending på skjult på den andre siden av hallen. Svartfrøkna klarte seg bra.

Ja, jeg vet det er ekstremt dårlige bilder - bare med mobilen i dårlig lys, men det illustrerer i hvert fall hva Petra fikk være med på.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar