lørdag 2. juni 2012

30.05 Utstyr







Nå er boden oppgradert med enda et par knaggrekker. Beholdningen med dummyer har nå oversteget 100 stk, så da må en jo ha en plass å ha dem.

Dessuten har jeg jo fått dummy launcheren jeg bestilte i posten (legg merke til ”eggene” på knaggrekka øverst til venstre). Gjett om jeg gleder meg til å ta den i bruk!!



Nok en gang sendte jobben meg av gårde på todagers kurs på hotell. Denne gangen midt i Oslo sentrum. Dermed fikk Carmen øve på å være byhund. Gå tur i Studenterlund og på Akershus festning.

På kvelden droppa jeg hotellmiddagen, og dro isteden på middag hos ei venninne i byen. Dermed fikk Carmen og jeg gått 2-3 km til og fra. Akkurat i en sånn setting - vandre gatelangs i Oslo midt på natta - er det greit å ha en labrador som er litt skarp. Ingen grunn til engstelse over å gå alene så lenge Carmen er med!

1 kommentar: