torsdag 5. mai 2011

05.05 Lp cup igjen


























Jeg er jo litt imponert over meg selv, egentlig - at jeg stiller opp på denne Lp cupen, for det går unektelig ikke noe bra. Greia er jo at jeg synes disse lydighetsøvelsene er så drepende kjedelige å trene på. Og dermed blir det ikke til at jeg trener, og selvsagt gjenspeiler det seg i poengene.

Nå skal det legges til at Carmen, i tillegg i dag, fant på noen rare ting som hun ikke har drevet med før. Fellesnevner var å snuse på grusbakken der oppe på Stikka. Det gikk opp for meg at det å trene på en grusplass har hun jo rett og slett ikke opplevd på aldri så lenge. Så her må den tobente (som vanlig!) ta på seg all skyld.

Dessuten tok prinsessen seg et par turer ut av ringen, også, for sikker hets skyld, sånn at det som kunne ha blitt høye karakterer ble 0 både på innkalling og hopp over hinder.

3 uker til neste gang. Kanskje jeg skal ta meg kraftig sammen og trene daglig fram mot neste cup??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar