lørdag 26. januar 2013

26.01 Oppdagelsesferd og markeringstrening



 









Væromslag - bare et par-tre kuldegrader i dag. Dessuten SNØDDE det, - ja det har jo vært så lite snøvær i januar, så det var rent uvant.

Som kjent hater jeg snø, men på den annen side hater jeg alt ved vinteren. Og etter en lang periode med sprengkulde, kjentes det faktisk godt med temperaturer rundt null.

Så, da får det ikke hjelpe at det fulgte med litt snø, det var faktisk helt ok med en avveksling fra 15 blå og der omkring. Helt greit å kunne ta av seg hanskene uten at det medførte sterke smerter i hendene!

Carmen og jeg hadde en liten ekspedisjon på ettermiddagen, må vel nærmest kunne kalles en oppdagelsesferd. Så kombinerte vi det med litt markeringstrening med nedslag i snø og vegetasjon.

Bratt terreng og varierende vegetasjon å gå inn, kombinert med snø. Vanskelig både for Carmen og meg å komme oss fram. Jeg kasta både enkle og doble markeringer til henne. Gikk også fra henne, et stykke ut i terrenget og kasta, for å få litt avstander.

Hun klarte seg fint, markerte veldig bra, og hadde ikke problemer med å finne dummyene. Men, vi skal komme tilbake til dette terrenget sammen med noen treningskompiser og kaste for hverandre, så det blir større utfordringer enn Carmen hadde i dag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar