torsdag 17. januar 2013

16.- 17.01 Kratt og kjerr

 


De siste par dagene har det vært hektisk på jobb og ikke mulighet for å gå noe tidligere. Dermed har det blitt liten tid med dagslys på treningene. Faktisk har jeg holdt på med oppdagelsesekspedisjon i et område jeg så vidt har trent i tidligere. Faktisk ikke et jorde denne gangen, men noe kuppert terreng med kratt og tjerr. Deler av det er nærmest våtmark utenom vinteren, med masse store siv og vann som står permanent.

Tror dette området skal få større oppmerksomhet når våren kommer. Og ikke minst må jeg se enda nærmere på det i ordentlig lys, f. eks. forsikre meg om at det ikke er noe piggtråd i utkantene.

Det har vært litt markeringstrening i halvmørke med Carmen. Kast med skjult nedslag på andre siden av en haug. Noen hvor jeg har gått litt unna og kasta dobbeltmarkering, for så å gå tilbake til Carmen og sende.

Ikke lange øktene, men helt klart interessant trening både for Carmen og for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar