søndag 18. juli 2010

18.07 IWT Dag 2


Justlike Drottning Margerete - Carmens faster



Justlike Kronprins Frederik - Carmens farbror


Dagens bilder er av Carmens onkel og tante - fra Justlike; Justlike Drottning Margerete og Justlike Kronprins Frederik. De var på samme lag.

Bedre vær, men samtidig dårligere hundevær i dag. Sol, og mer bekymring for hunder i bil. Jeg var på stadige runder i dag, og flytta også på noen biler etter som sola bevega seg.

Jeg hadde blant annet 4 valper som måtte ut, og koste meg med oppdraget. Særlig gjorde det inntrykk når jeg skulle lufte en gjeng på 3 stk Flat fra samme kull. De var jo bare helt herlige! Ikke noe tull i det hele tatt. Gikk kjempefint å ta ut alle tre på én gang og lufte dem. Bra reklame for rasen!

Det ble også en del bæring av vann og tilbud om vann til de som satt i burene sine.

Heldigvis gikk det greit, ingen som led noen nød.

Ny konkurransedag i dag - altså ingen finale, men 5 nye poster. Og tenk - svenskene vant! Vinnerlaget bestod av følgende ekvipasjer:
Inga-Lena Djurberg - SE J(J)CH Searover Kit's Dike
Bengt Djurberg - SE J(J)CH Jobeshill Iago
Leif Liljeblad - SE J(J)CH Lockthorn Tiddle

Så var det ”bare” å rydde området for noen av oss i Hovedkomiteen, mens andre kjørte dommerne til middag/flyplass eller oppdaterte IWT-siden.

Den fullstendige oversikten over arrangementet, deltagere og poeng, samt masse fine bilder finnes her:

http://www.iwt2010.no/

Carmen og jeg er slitne begge to etter helgen. Det var godt å komme hjem til en avslappende kveld…..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar