mandag 12. juli 2010

12.07 Et lite barn


Carmen fikk være med ut på hytta i dag - og besøke broren min med familie - blant annet minstemann på 21 måneder.

Jeg var spent på hvordan Carmen ville oppføre seg, og vi tok det gradvis og pent. Tok henne ut av bilen mens junior satt på armen til far. Så ble Carmen satt tilbake i bilen. Og til slutt fikk hun komme bort der vi satt og drakk kaffe.

I begynnelsen virka hun som en magnet på den lille gutten, som var nysgjerrig og litt redd på én gang. Etter hvert ble han litt mindre interessert, og da la Carmen seg ned og sov.

Alt i alt var jeg veldig fornøyd. Tror det rett og slett er sånn at det går kjempefint for henne å venne seg til ett og ett barn. Men, hun klarer ikke å generalisere til at alle barn er ufarlige og greie…

På kvelden kom det for øvrig et heidundrendes tordenvær - ikke opplevd maken siden jeg flytta til Ås. Det var så kraftig at jeg tok Carmen inn på soverommet, og hun fikk sove på gulvet der. Visste jo ikke om hun kunne komme til å reagere på det. Hun brydde seg ikke om drønnene i det hele tatt, heldigvis!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar