torsdag 28. februar 2013

26.02 Oppstart Jegerprøvekurs

 
 

 
 

 
 
Jeg er heldig som har et nettverk av folk som kan stille opp når jeg trenger pass til Carmen. Og i kveld trengte jeg altså hjelp, siden jeg begynte på Jegerprøvekurs hos Ås Jeger- og fiskerforening.

Det å gå på jegerprøvekurs har vært på planen i flere år, egentlig, men det har liksom ikke passet tidligere. Og nå syntes jeg det var på tide ikke å utsette det flere ganger.

Introduksjonskveld i dag, og så blir det mer ”alvor” fra neste uke.

Som forventa var det mange ungdommer/unge folk, og stort sett gutter/menn. Av de 15 som hadde møtt fram var det 1 jente i tillegg til meg.

Vi fikk litt smakebiter på hvordan e-opplæringen er lagt opp. Og dessuten fikk vi se film om hagleskyting.

Da jeg henta Carmen fikk jeg samme følelse som da jeg avleverte henne; - at hun blir lykkelig av å få være i en hundeflokk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar