søndag 10. februar 2013

05.-08.02 Bergen












For en som ikke liker snø, var det balsam for sjelen å gå rundt i Bergen sentrum. Jeg var altså med og arrangerte en stor nordisk konferanse, for over 200 stk fra hele Norden.

Vi måtte jo fortelle våre gjester at det ikke akkurat var vanlig med dagevis med strålende sol og kuldegrader i Bergen, ja byen viste seg virkelig fra sin beste side.

En liten tur opp til Fløyen ble det også tid til. Og utsikten! Ja, bildene taler vel for seg.

Selvsagt savna jeg Carmen, det gjør jeg jo alltid når jeg er borte fra henne. Like sikkert som at jeg savner henne, så savner nok ikke hun meg.

Hun har fått vært med på tur både på ski og ellers med diverse andre hunder, og har som vanlig storkost seg på Camp Visterwood.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar