lørdag 30. mai 2020

30.05 Svømmeteknikk




















Det gjelder å kose seg. Og med helgens knallvær nøt jeg blomsterprakten med morgenkaffen på øst-terrassen idag. Tar med noen bilder som viser at Peder sørger for å ligge godt, enten det er inne eller ute.














Ellers fikk han bade litt idag også. Jeg tok en tur til et vann i Ski. Vi begynte med å gå fot langs hovedstien på vei opp til vannet. Synes Peder var flink, også når vi møtte noen barnefamilier på vei ned.

Oppe ved vannet slapp jeg ham løs og lot ham utforske vannet i eget tempo. Han kom seg uti, men fikk litt hetta av ikke å fonne noe bra sted å komme seg opp. Svømmeteknikken har forbedringspotensiale - det er mye plasking.

Jeg bestemte meg for å ta oss en tur på en sandstrand hvor det er litt enklere å komme ut og inn av vannet.



Carmen fikk en egen tur på kvelden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar