mandag 25. mai 2020

24.05 Peders første møte med geiter





Peder PRØVDE å fortelle meg at han måtte tisse ved lunsjtider, mens han var innestengt på hunderommet. Selv om det ikke var så lenge siden han tissa sist. Også ble han frustrert, da - og da gikk det som det måtte gå når en liten gutt blir frustrert. Han bare måtte ødelegge noe. Nærmere bestemt biabedden, som fikk herpa et av hjørnene.

Ja, jeg tar på meg skylda. En kan jo ikke ha et øye på valpen konstant, og jeg har liksom blitt så vant til at det går bra med biabed så lenge jeg er i nærheten. Men, siden jeg var 5 minutter på kjøkkenet og ordna med noe mat, han måtte veldig tisse, men jeg ikke brød meg om maset...... Vel, vel - vet av bitter erfaring at en biabed lett lar seg reparere på Mister Minit på Ski.



Heldigvis er han veldig søt, da - ikke minst når han sover :-D





For øvrig fikk Peder se geiter for første gang i dag - han var helt tyst og holdt seg respektfullt inntil mine ben.


Og Carmen fikk faktisk apporteringstrening i dag - kryss i taket. Det satte hun pris på :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar