onsdag 6. mai 2020

06.05 Vi får besøk












Da Peder og jeg var på den daglige skogturen i dag fant vi en av treningskompisenes bil på parkeringen og ekvipasjen inne i skogen. Dermed gikk vi litt tur i fellesskap. Takket være at den andre tispa var en skikkelig surkjerring funka det bra å ha begge løse sammen. Peder tok hintet og var i liten grad noen plageånd.

Han gikk også frimodig uti et lite og myrete oppkomme i skogen - den voksne tispa hadde jo gått uti der.

Vi gikk hver til vårt - jeg til hogstfeltet for å trene sove på teppet. Peder slokna etter type 5 minutter, han hadde jo vært veldig i aktivitet. Etterpå trente vi litt på søk i vegetasjonen.

På kvelden kom mine fine tantebarn fra Sarpsborg på besøk - 19, 16 og 15 år gamle. Det ble full fart med leking med Peder. Jeg så fascinert på hvordan nevøen min lyktes i enkelt å få Peder med på en skikkelig drakamp, noe jeg ikke helt har klart selv.

Etterhvert ble det is og vannmelon på terrassen og et forsøk på å få valpen til å roe seg på fanget. Etter at gjestene hadde dratt og Peder fått kveldsmat slokna han totalt i senga si og sov i timesvis.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar