mandag 9. mars 2015

06.03 En håndfull av mine aller fineste!








Siden jeg var invitert i bursdagsselskap i dag måtte hundene luftes litt i full fart etter jobben før jeg dro av gårde. Vi tok turen opp i skogen, nok en solfylt ettermiddag.



 
  
Så bar det av gårde til tantebarnets bursdag, og selskap med flere barn. Jeg kom litt før vi starta, sånn at jeg rakk litt fotografering i hagen.
Etterpå fikk hundene ligge i en kompostgrind - innheining i gangen mens vi spiste. Så fikk jo hundene etter hvert besøk, da, av niesa mi. Særlig Carmen storkoste seg med å få ligge i fanget og bli klødd.
Tur ble det også - med begge hundene. Og med nieser i den andre enden av kobbelet. Jeg måtte jo være med for sikker hets skyld. Var imponert over Carmen som tusla pent og pyntelig ved siden av barnet, Verre med ivrige Petra, men vi kom oss nå rundt i nabolaget og hjem igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar