tirsdag 21. august 2012

17.08 Huskelisten til Carmen før prøva på Kongsvinger i helgen








Bære fugler og kaniner pent
Ikke gå for fort, og ikke for sent
Være aldeles stille

Klare å gå ordentlig fot
Utvise akkurat passe mye mot
Være flink til å stoppe
 
Søke med min gode nese
Konsentrere meg om føreren å lese
Huske det som faller

Avlevere alt i hånd
Ikke noe rulling og sånn
Vente med å riste seg

Ignorere at føreren er stressa
Selv om jeg føler meg pressa
Gjøre så godt jeg kan



-------------------

Siden jeg hadde vilt liggende etter i går, var vi et par stk som ville trene en siste gang med det. Dermed ble det en veldig liten, kort økt i skogen.

Vi fant begge ut at det funka bra å belønne i bytte for viltet. Makkerhunden fikk en ball og Carmen fikk Frolic.

Carmen har hatt litt dårligere viltbehandling i det siste sammenlignet med hva jeg er vant til at hun har. Så. Da tenkte jeg det var greit å motivere henne litt ekstra.

Da er vi vel godt forberedt før jaktprøva i helgen, da…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar