fredag 21. januar 2011

22.01 Overnattingsbesøk





Koste meg med å forberede besøk i dag. Gjestene skulle serveres hjemmelaget chiligryte og rødvina var kjøpt inn med tanke på å skulle passe til sterk mat.

En del husarbeid, altså. Men, det ble også en tur med Carmen på ettermiddagen - ikledd de røde fleecesokkene. Valgte fleece siden de ikke er så glatte på det isete underlaget og siden de puster bedre. MEN, de setter også igjen noen fiber i sårene, så dette er ikke enkelt.

Ellers var jeg på apoteket og handla Medele Purelan brystvortesalve og Aloe Vera idag. Det skal ikke stå på "remediene"! Hm… Det slo meg at mannen i kassa kanskje kunne misforstå hva jeg skulle med den salva - he-he!

Trente litt fremmadsending med Carmen og tok med ”høyre”.

Det er nok ikke den beste treningsøkta vi har hatt. Håper det er den innbilte drektigheta som er utslagsgivende. I alle fall er hun både sutrete og litt fjern om dagen.

På kvelden kom altså middagsgjestene, som også skulle overnatte til dagen etter. Kjempetrivelig! Jeg er heldig som kan kose meg med å ha gode venner på besøk i mitt trivelige hjem, spise og drikke godt og skravle til langt på natt.

Carmen? Hun var som vanlig en liten engel. Lå stort sett og sov i biabedden sin.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar