tirsdag 18. januar 2011

18.01 Turbo på skitur


Ja, i dag var Carmen så heldig å få være i skiskolen mens jeg var i møte hele kvelden. I følge skiinstruktøren hadde det gått i et vanvittig tempo på det skarpe føret. Og hunden min gir visst alt. 1,5 mils tur hadde de vært på. I følge rapportene synes Carmen at ski og staver er skikkelig skumle, så disse skiturene er nok også litt av en mental trening for henne.

Og jeg, - ja jeg var på opplæring i Dog Arra. I år er det håp om at den enorme jobben med å få inn påmeldinger til jaktprøve, lage katalog, fylle ut kritikkskjema, få laget resultatlister med dommers signatur OG få sendt resultatene til DogWeb skal gå så MYE, MYE enklere!

Jeg plukke opp en skikkelig sliten hund i 22-tida. Vel hjemme snorksov hun i biabeden sin.

Jeg konstaterte at Carmen hadde blitt litt sårbent etter turen. Greia var nemlig at den eieren til Carmen bare hadde tatt med seg nylonsokkene. Fleecevarianten lå igjen hjemme. Og det virka litt skummelt å sette på henne nylonsokker på det glatte føret.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar