tirsdag 14. mars 2023

12.03 Tur til Sverige

 





I dag bar det i vei til Sverige, og i første omgang til First Camp Moraparken i Dalarna. Denne gangen valgte jeg en tredje vei (ingen av de to jeg brukt på forrige besøk hos oppdretter). Min strategi var å holde meg så langt sør så lenge som mulig, så jeg fulgte E18 østover og vendte først nordover ved Grums. Et bra valg – det var bare og tørre veier nesten helt fram. Kun den siste timen med litt vinter i veien utenom hjulsporene,

Det viste seg at Joy og jeg skulle bo i et «stabbur» på Moraparken. Jeg vet ikke hvor varmt det var eller ble, etter å ha skrudd ovnen på maks, i den bittelille hytta, men, varmt var det ikke. Ute var det vel på det kaldeste 13 minus. Holdt varmen ved å sette meg omtrent oppå ovnen og tulle meg inn i dynene.



Så var det å høre lydbok og følge litt på FB og kose meg med å se på det siste bildet fra oppdretter av lille Clara.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar