lørdag 27. august 2011

25.08 Et nytt jorde


Jeg har vel nevnt det før, men vi har så mange fine treningsområder i nærheten. Etter dagens sykkeltur utforska Carmen og jeg et jorde vi ikke har vært på før. Flott område med en bekk/litt skog som delte jordet i to. Dermed gikk det an å kasta noen apporter over bekken, og legge igjen andre på hitsiden.

Så fikk prinsessen testa ut stoppsignalet ved at jeg veksla mellom å sende henne helt over og stoppe henne før bekken.

Vi trente også litt basic med høyre, venstre og ut etter å ha kasta tre dummier.

Ellers hadde Carmen og jeg en liten diskusjon i dag. Det skjer ikke ofte, men det skjer av og til. Jeg tror det er noe med sånne store åpne flater som det blir på et jorde. Det appellerer til å springe vilt rundt omkring, og bare få ut masse energi.

Både i går og i dag hadde jeg også med meg tennisballkaster ut på tur. Mest for å venne henne til litt stresshåndtering. Det at jeg går med den i hånda er nok til at hun blir litt ekstra på. Så det blir god og viktig trening for henne å holde seg i skinnet selv om jeg kaster en tennisball langt av gårde.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar