mandag 23. august 2010

23.08 Lydighet!

Hm, ja - Carmen og jeg trener litt lydighet om dagen. Utrolig, men sant. Og hvis jeg hadde hatt interesse for å konkurrere i lydighet kunne hun nok ha blitt helt kanon til det. Nå har jeg jo ikke noe særlig erfaring, så jeg vet vel ikke hva jeg driver med når jeg prøver å lære henne noen enkle øvelser.

Hun synes i hvert fall det er kjempegøy og er et tent lys ift. hva jeg ønsker at hun skal gjøre.

Vi hadde for øvrig en av våre joggeturer igjen i dag, og vi traff på St. Bernarden Ludvig. Han har jo Carmen hilst på før oppi skogen. Og det er en hun d som hun liker. Selv om han er 4 ganger så tung som henne, så synes hun ikke han er spesielt skummel, faktisk. De fikk rase og leke litt rundt. Som sist hadde han selvsagt ikke sjanse til å nå igjen Carmen der hun hoppa og spratt gjennom skogen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar