mandag 29. mars 2010

29.03 Lat?


Bildet er av Carmen da hun var drøye 2 måneder.

I dag følte jeg meg lat kort tid etter å ha lagt ut på skogstur. Ryggen var ikke på sitt beste i dag (det straffer seg å være en hel lørdag på IKEA!). Carmen virka veldig hormonell og ikke på nett i det hele tatt for en virkelig sjelden gangs skyld. På toppen av det helt kom DET hagleværet. Da fikk jeg i grunn bare lyst til å dra hjem igjen…

Det er tydelig at Carmen blir litt satt ut av spennende lukter om dagen. Det har jo aldri skjedd før hun fikk løpetid at lukter utkonkurrerer hennes motivasjon for å apportere eller komme styrtende på innkalling. Så det er vel bare å vente på at det tar slutt…

Ellers begynte jo påskeuka i dag. Det er dessverre meldt bare drittvær, men jeg kan i hver fall trøste meg med at jeg slipper å sitte på en hytte på fjellet omgitt av snø. I hagen min smelter dritten for hver dag som går. Carmen er lykkelig overaska over alt det interessante som kommer fram under snøen (les ulike planter).

Dessuten er nye hagemøbler anskaffa etter den nevnte IKEA-turen. Så, det går kanskje an å håpe på noen solgløtt, sånn at jeg får innvia møblene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar