onsdag 17. mars 2010

17.03 Dag 2 av løpetida

Carmen 2 måneder.



Carmen finner seg fantastisk fint i å gå med tispetruse; - skulle ikke tro hun hadde gjort annet. Ellers virka hun veldig trøtt på morgenen; - gikk veldig fort og la seg etter å ha fått frokost.

Vi fortsetter med ”fot-regimet” vårt, men i praksis er det jammen vanskelig å få til 3 økter a 20 minutter per dag. Enklest å få til om morgenen, og vi var altså ute på tur i nabolaget i dag også. Jeg lar henne ha på seg selen sin og et veldig kort retrieverbånd, som er så kort at det ikke sleper i bakken. Så har jeg ”håndtak” å få tak i hvis noe skulle skje. Sånn som i dag når vi møtte den unge rottweilerhannen som bor i nærheten. Han syntes Carmen lukta GODT!

På kvelden var det av gårde til avdeling Østfold på Årsmøte. Men, først rakk vi en liten treningsøkt. Jeg prøvde meg på fremmadsending med Kari som tilskuer. Prøvde å knekke gåten på hvorfor Carmen har tendens til å løpet forbi. Er jeg for ”truende” i kroppsspråket, mon tro?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar