fredag 12. mars 2010

12.03 Sverige-tur



Heldigvis ingen snøstorm denne gangen. Dermed kunne Carmen og jeg legge i vei på Sverige-tur. Sol og flott vårvær, så det gikk greit å kjøre.

Denne gangen skulle jeg bo på Bredsand camping. Der har jeg jo bodd en gang før - i en knøttehytte. Denne gangen hadde jeg forhandla meg fram til samme pris for en større hytte; - det er jo ikke akkurat høysesong for campingplasser nå.

Jeg hadde også blitt lovet internettilgang, men det viste seg ikke å fungere med PCen min. En strek i regningen, siden det var meningen å melde seg på Hemsedal ved midnatt. Det er da det er fint å ha gode hundekompiser i Norge som er behjelpelig med å sende påmelding for en. Tusen takk, Mette!

Carmen og jeg tok en kveldtur i solnedgangen og hun fikk rase litt rundt i vannkanten på den frosne innsjøen. Det var nok deilig etter mange timer i bil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar