fredag 5. mars 2010

05.03 Pusekatt

Dagens bilde er et tidligere bilde Kari har tatt av Carmen.

Interessant start på dagen. Jeg la opp til å gå tur med Carmen løs rundt i nabolaget; - hun hadde kobbelet sitt på slep. Vel ute av døra fikk hun ståpels og bjeffa voldsomt på noe. Og dette noe var altså en katt som satt 5 meter unna. Dette var en av de kattene som ikke springer, men bare blir stående med fronten mot. Og Carmen syntes åpenbart det var dritskummelt. Det så ikke ut som hun hadde noen som helst tanke om å løpe etter.

En av ettermiddagsturene ble deler av jernbanerunden. Kiropraktikeren sier det ikke er bra at jeg går mer enn 40 minutter av gangen; - så da får det heller bli flere og kortere turer per dag.

På turen kombinerte jeg å ha henne gående fri og pent ved siden av meg, at hun fikk løpe helt løs, og også i bånd og fot. Innimellom kalte jeg henne inn, og nesten uten unntak gikk det bra, altså uten hoppinga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar