fredag 4. september 2015

04.09 Tilbakeblikk på tirsdagens vann-opplevelse










På tirsdag bøtta det ned med regn, så jeg fant ut at det var en ypperlig anledning til å utforske et vann jeg hadde fått tips om.

Jeg har gjort det mange ganger før. Lett etter egna treningsvann. På kartet ser det ut som det går en vei et stykke inn. Den finnes ikke i terrenget. Men, inn fra boligområdet, da? Snuplass m P forbudt. Privat vei m innkjøring forbudt. Tilbake til P- plassen jeg så masse brukshundfolk (jeg hadde jo tenkt å finne en annen vei inn i skogen..) Jeg: Hei. Et det et vann innover her? Bruksfyr, noe motvillig: Jaa, hvis du går laaaangt innover.


Jeg lette fælt, siden jeg unngikk å bruke skogsveien de var på. Men til slutt fant jeg det - og du verden for et fint vann. Masse treningsmuligheter, også i skogen rundt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar