søndag 8. februar 2015

05.02 Under tak



Som vanlig på torsdager var det tid for innetrening. Men, først en solid tur med de firbente så begge fikk springe av seg litt energi.

Også i kveld tok jeg med både Carmen og Petra, så fikk den ene sitte passiv ved sekken mens jeg trente med den andre.

Dvs på felles dekk og felles sitt tar jeg med begge. Nå er det bare Carmen som kan dekk, så Petra får sitte på begge fellesøvelsene.

Hundene fikk ekstra utfordring ved at det ble lagt godbit like ved dem. Petra satt som paralysert og nistirra på godbiten, men klarte å la være å ta den.

For øvrig ble det noen få apporteringer på Petra også. Jeg trente ut (altså bak henne) i kombinasjon med sidetegn. La bare ut dummy den veien jeg hadde bestemt meg for å sende henne, men gikk også ut og påvirka området der jeg ikke hadde tenkt å sende henne. Hun klarte seg faktisk bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar