søndag 8. februar 2015

03.02 Nok en fin fellestrening


I motsetning til forrige tirsdag hadde jeg energi nok til å komme meg av gårde på trening i dag. Først ble det litt tur og trim for hundene, så var det altså av gårde til en skoleplass i Ski.

Akkurat som forrige gang jeg var med, var det fin stemning, hyggelig folk og en veldig service-vennlig instruktør. Som hadde med kaffe, kopper og hjemmebakst i tillegg til stoler og bord. Dermed var pausa midt i treninga redda denne gangen også.

Carmen fikk vente i bilen mens Petra var med ut på trening. Også denne gangen imponerte Petra med å være helt stadig og lugn. Hun gikk løs omtrent hele tiden og var flink til å følge meg eller sitt og bli alt etter som hun fikk beskjed om.

Særlig på slutten var hun kjempeflink. Da trente vi ”parallell-innkalling”, - altså at to hunder ble sittende igjen på linja, så ropte man dem inn samtidig. Jeg hadde først ikke helt skjønt øvelsen og hadde latt Petra sitte igjen mens to andre kalte inn sine hunder. Men, Petra satt som en statue.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar