søndag 15. desember 2013

12.12 Inn i varmen


Nok et mimrebilde fra en varm sommerdag...

På denne årstida er det deilig å ha et sted å komme seg inn for å trene. Som vanlig på torsdager gikk turen til et parkeringshus. Carmen fikk ligge på teppet sitt ved stolsekken og Petra var i trening.

Var kjempefornøyd med at det funka så bra å ha Petra løs rundt bena mine og hun fulgte meg fint. På tross av diverse andre hunder og folk.

Og så fikk jeg testa ut dirigering på matskål med mengder med forstyrrelser. Satte skåla helt borte ved den ene veggen i parkeringshuset og gikk litt fot og trente sitt og bli før jeg sendte henne dit.

Etter hvert ble avstanden ganske stor og det var diverse ekvipasjer hun måtte passere på vei ut. Dette klarte hun helt suverent, - hun finnes jo ikke redd for verken hunder eller folk. Og hun kom lynkjapt tilbake til meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar