fredag 5. juni 2015

05.06 Syk hundeeier





Det er ikke bare bare å ha aleneansvar for levende skapninger og så bli syk selv. Jeg har hangla et par dager og hatt et abnormt søvnbehov. I går kveld ble det varianten lite aktivisering av de firbente og slumring i sofaen med godis og film. Ut fra mottoet - når en er syk lønner det seg å spise og drikke sunt, og slappe av sammen med familien.

I dag var jeg så heldig at en venninne kom og henta hundene på morgenkvisten (jeg må jo uansett tidlig opp for å gi Petra tabletten sin). Dermed kunne jeg sove og slappe av hele dagen. Utrolig deilig og bekymringsløst. Og akkurat det som skulle til.

Da jeg fikk hundene tilbake på ettermiddagen var de kjempeslitne og fornøyde. De hadde fått herje og løpe rundt hele dagen, og hadde masse søvn de skulle ta igjen.

Bare å gi dem kveldsmat. Og slippe å ha noe dårlig samvittighet for å ha gjort nada med hundene i dag.

Så, etter mye hvile og fravær av stress, er nå formen på vei oppover igjen.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar