torsdag 31. oktober 2013

29.10 Makulator Petra




Jeg har fått en makulatur i hus. Den lille Gule er ikke til å stole på hva gjelder tekstiler!

Det er klart jeg kunne stengt henne inne på skikkelig glattcelle i bilen, - med bare en sponplate å ligge på i metallburet. Men, jeg synes jo det ville vært ganske så stusselig!

Så, jeg prøver å finne noe hun ikke klarer å ødelegge, samtidig som forsøkene ikke kan koste all verden, siden det jo ER sannsynlig at hun vil ødelegge det.

Barnedyner med dynetrekk har jeg ettertrykkelig fått erfare at hun ikke klarer å la være i fred.

Og wetbeds som hun har hatt liggende en stund i buret er til en hver tid i fare for å bli restrukturert. Faktisk tror jeg ikke hun spiser noe særlig av det, bare løsner bitene og lar dem ligge.

Jeg fikk et tips fra en FB-venn om at fleece-tepper hadde fungert på hennes destruktive hund. Vei, dermed gikk turen til Princess og innkjøp av pledd.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar