tirsdag 26. mars 2013

26.03 Våren er her!









Nå KAN det ikke være tvil lenger - det har blitt vår. I dag smelta snøen så en virkelig kunne både se og høre det. Varmegrader helt til sola gikk ned. (Meeeen, så blir det jo masse kuldegrader på natta, da….)

Da var det selvsagt bare å ta med seg hunden ut på jordet og nyte finværet.

Joda, det er MASSE snø som skal smelte. Men, jeg kunne kjenne det på konsistensen på det jeg tråkka i at nå må den gi tapt!

Carmen og jeg tok oss altså en tur på jordet og litt inn i den tidligere omtalte skiløypa. Faktisk fortalte en kollega i dag, til min store overraskelse, at han hadde gått denne løypa - på SKI (!!!) i helgen! Heldigvis kunne andre kollegaer berolige meg med at dette nok var helt spesielt, og at det ikke var trolig å møte andre skiløpere nå enn nettopp han. Ærlig talt - løypa er jo ispedd diverse flekker med barmark!

Vel, vi så ingen på ski i dag heller. Og Carmen fikk prøvd seg på noen enkle apporteringsoppgaver.

Det siste bildet viser hvordan det så ut i fjor på denne tiden - fullstendig barmark….!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar