tirsdag 19. mars 2013

18.03 Ingen utstillingstrening



Nei, det ble dessverre ikke noe av treningen i dag, siden det var årsmøte i Oslo. Isteden ble det tur i lysløypa.

Ja, jeg tok faktisk sjansen på å traske av gårde midt i skiløypa. Har nemlig observert at ikke en kjeft har gått på ski i løypene rundt meg på i hvert fall 2 uker. Ikke er det lys i løypa på kvelden heller.

I begynnelsen av turen tenkte jeg at Hva ER nå disse skiløperne for noen trimfolk, - hvorfor bruker de ikke disse fine løypene…? MEN, så begynte gresstuster og is å dukke opp i løypa, og da skjønte jeg fort at det sikket ville være mildt sagt farlig å begi seg ut på ski i sånne løyper. Full fart det ene øyeblikket og full stopp det neste.

Vel, artig var det i hvert fall - å gå i et helt nytt område. Dette kan vi jo gjøre mer av, siden det tydeligvis er trygt for skiløpere - omsider….

Dagens bilde er nostalgi - fra i fjor sommer. Uttrykk for at jeg venter veldig på et skifte av årstid….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar