mandag 4. mars 2013

03.03 Påskevæer








Ja, i dag var det bare så varmt og godt at det var en fryd å være utendørs. Carmen og jeg var ute et par timer like etter lunsjtid. Noen enkle dirigeringsoppgaver ble det riktignok, men hovedsakelig bare nøt vi det deilige været.

Jeg fant meg en trestamme å sitte på og satt med nesa mot sola og lot meg varme opp. Kunne kjenne på pelsen til Carmen at den ble skikkelig varm av sola. Deilig med vår!

Og, jammen var det 18 (atten!) plussgrader i sola på terrassen min da vi kom hjem fra turen, så da var det klart at det ble middag ute. Første gang i år at hagemøblene var i bruk.

Økt nummer to hadde vi utpå kvelden. Da hadde vi nemlig en turavtale med vår venneekvipasje like borti her. Så fikk de tobente skravla litt og hundene løpt fra seg i skogen. Med kraftige hodelykter og reflekser på de firbente hadde vi god oversikt.

Vi møtte faktisk ikke et menneske på de 1,5 timene vi var ute. Og heldigvis møtte vi heller ingen hjortedyr.

Jeg kalte Carmen hjem av og til, og mange ganger kom hun og søkte kontakt på eget initiativ også.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar