søndag 10. mars 2013

06.03 Flere økter med trening





Carmen og jeg rakk en liten tur på ettermiddagen. Jeg begynner å vente veldig på sykkelføre, så det ble litt rekognosering for å se om det er mulig å sykle på den snøen som fortsatt ligger. For ikke å snakke om all isen som er overalt. Dessverre lover Yr fortsatt mange kuldegrader, ja til og med flere dager med kaldere enn minus 10. Huff og huff!

Noen fremmadsendinger og fot ble det også før vi dro av gårde sørover til dobbelt opp med trening.

På miljøtreningen la jeg merke til det samme som sist; - at Carmen virker mer avslappa i settingen enn tidligere. Og jeg tror fortsatt dette er en positiv effekt av utstillingstreningen vi har holdt på med.

På jaktlydighetstreningen var hun litt lav, men det hjalp med skudd og kast. Hun var veldig rar ved én anledning da hun kom hjem med dummy, Av en eller annen grunn valgte hun å gå gjennom linja, kanskje hun ikke helt så hvor jeg stod hen. Og da en stor Flat strakk seg fram mot henne ble hun så forskrekka at hun slapp dummyen. Hun trengte litt oppmuntring for å ta den opp.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar