mandag 18. juli 2011

15.07 Små mennesker og små hunder









Carmen og jeg fikk besøk i dag - av broren min med familie, så fikk Carmen et nytt møte med lille Theo på 2,5 år. Veldig vellykket sådan. Det gikk superfint å la de hilse på hverandre inne. Etter hvert satte jeg Carmen i bur, så hun skulle få litt fri. Men, hun var altså kjempeflink med den lille gutten, uansett hva slags lyder han kom med.

Hele gjengen tok en tur til UMB, og der var det jammen mange rare dyr å titte på, både for barn og hund; - geiter, hester, griser og ender. Det gikk opp for meg at det er lenge siden jeg miljøtrente Carmen på husdyr. Og griser har hun vel aldri sett før i hele sitt liv.

Det fungerte veldig bra å ha henne med rundt, og la henne lukte på dyra. Hun var verken sint eller redd, bare nysgjerrig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar