mandag 11. juli 2011

01.07 4 svarte



I dag begynte jeg ferien min; - med å pakke og reise av gårde til Ål i Hallingdal.

Etter noe år som observatør på Norsk LagMesterskap for Retrievere (NLM) var det min tur til å reise av gårde som deltager denne gangen. I fjor tok jeg beslutningen om ikke å stille Carmen som unghund. Og jammen er jeg glad for det i etterkant, når jeg ser hvor ”lettantennelig” hun er.

Carmen og jeg fikk dele rom med unghundekvipasjen på laget vårt. De to hundene satt i samme bur i bilen på vei oppover og fred og fordragelighet rådet både i bilen og på rommet. Det er jo SÅ greit med disse retrieverne, som er så fredsommelige!

Kl 22 hadde vi lagledermøte, - og ikke overraskende ble Østfold bestemt å være arrangør av NLM i 2013. Ellers gjennomgikk vi morgendagens poster, og trakk startrekkefølge på de 13 lagene.

Så hadde vi møte med laget vårt, ”4 svarte”, og fordelte de forskjellige oppgavene på de 6 postene med markeringer/dirigeringer. Ikke helt lett å komme fram til en strategi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar