torsdag 13. august 2009

13.08 4 måneder og 13 kg








Carmen er altså 4 måneder i dag. Hun har mista en tann til i underkjeven, så nå er det altså 5 valpetenner mindre. Da Betty var 4 måneder hadde hun mista 10 fortenner, så hun var altså litt tidligere ute med tannfellinga.

Vi tok en tur i skogen i dag også. Gikk en bitteliten del av den ”løypa” Betty og jeg ofte gikk - langs jernbanen. Fascinerende å observere Carmen når det kom tog forbi. Det bråker jo så intenst at jeg ikke hører hva jeg selv sier. Men, Carmen, ja, hun kikke jo mot toget, men hun finnes altså ikke redd. Betty ble aldri helt komfortabel med disse tog-passeringene.

Jeg tok det veldig med ro, og stoppa ofte, men Carmen hadde massevis av energi og løp rundt som en rakett selv om jeg stod stille. Blant annet syntes hun det var utrolig morsomt å rase inn i en kornåker vi gikk forbi. Jeg måtte jo selvsagt begrense akkurat det, og var glad ikke bonden som eide åkeren kom forbi….






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar