fredag 7. august 2009

07.08 På vei til valpetreff



Carmen og jeg starta på vår lange reise østover i 14-tida. Jeg var spent på hvordan det ville være for henne å være så lenge i bil etter en arbeidsdag i bilburet… Vi tok noen pauser underveis, ikke minst fordi det ble ganske varmt i bilen. Den som hadde hatt air-condition!

Nærmere klokka 21 ankom vi campingplassen der jeg hadde bestilt en såkalt mini-stuga. Som dere ser av bildet, svarte hytta til beskrivelsen. Jeg fikk installert Carmen i det ene hjørnet i hytta etter litt ommøblering. Men, først tilbrakte vi en times tid. Først brukte vi siste rest av dagslyset til tur i skogen like ved. Det var jo kjempefint terreng helt inntil hytta, og bare å gå innover. Deilig for Carmen endelig å få strekke på bena etter mange timer i bil.

Etterpå tok vi oss en tur ned på stranda. Det gikk opp for meg at Carmen faktisk aldri har vært på noe strand før. Der fikk hun virkelig utløp for all den innestengte energien. Hun bare løp og løp, gravde i sanda, fant interessante ting å bære på og hadde det kjempegøy. Vi traff noen folk der som ville hilse på henne, men det hadde Carmen ikke tid til, hun måtte være i bevegelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar